Cvičenie v stredu 11.11.2015 - Bojovník II.

10.11.2015 21:54
Rovnako ako v Bojovníkovi I., aj tu rozvíjate svalstvo nôh, trupu i paží. Bojovník II. otvára navyše oblasť bedrových kĺbov a pomáha natiahnuť vnútornú stranu stehien. Rozpažením rúk dosiahnete okrem ich spevnenia aj ich intenzívne natiahnutie od prsných svalov, trapéz a ramien až po končeky prstov.
 
Čo si v pozícii uvedomiť:
Postoj prednej nohy ostáva rovnaký ako v predchádzajúcej pozícii. Chodidlo zadnej nohy je viac otvorené a nasmerované do boku cca v uhle 60-90 stupňov. Snažte sa o otvorenie panvy, bedrových kĺbov a zatlačenie celých chodidiel do podložky. Ramená sú uvoľnené od uší, nad úrovňou bedier a vytočené v línii bedrových kĺbov a kolien. Ruky sú rozpažené a vystreté až po končeky prstov. Celá chrbtica je vytiahnutá od trupu hore až po krčnú chrbticu. Hrudník je otvorený, brušné svaly a rebrá sú vtiahnuté, aby sme zabránili prílišnému prehnutiu krížovej časti. Pohľadom na prsty prednej ruky dosiahnete aj natiahnutie bočných svalov krku.
 
Citát na stredu:
 

—————

Späť


Kontakt

Bc.Katarína Kubašková

Liptovský Mikuláš

0907 841 887
SKYPE: babi.zlopocasna