Cvičenie v nedeľu 15.11.2015 - Bojovník III.

11.11.2015 16:14
Patrí medzi rovnovážne pozície, pri ktorej si okrem natiahnutia chrbtice a posilnenia celého tela, zároveň trénujete aj koncentráciu a vnútornú stabilitu. Na stabilizáciu zapájate centrum tela, brušné, chrbtové a sedacie svaly. Aktivujete zadné stehenné a lýtkové svaly.
 
Rovnovážna pozícia:
Dôležité je pevne uzemniť jedno chodidlo na podložku. Druhú nohu zanožte a natiahnite tak, aby obe nohy boli vystreté a spevnené. Ruky sú vzpažené a vystreté, dlane sa dotýkajú a spolu s trupom prechádzajte do predklonu tak, aby ste boli rovnobežne s podložkou. Trup, ruky a zanožená noha tak vytvárajú jednu priamku. Pohľad nasmerujte pod seba do podložky a temeno hlavy ťahajte vpred tak, aby celá chrbtica bola opäť v línii. Oba bedrové kĺby s panvou zostávajú horizontálnej rovine. Pozícia rovnovážneho bojovníka patrí medzi pozície náročnejšie na koncentráciu a stabilitu, preto si zo začiatku môžete nechať dlane spojené pred hrudníkom a len jemne vyvažovať stoj na jednej nohe. 
 
Citát na nedeľu:
 

—————

Späť


Kontakt

Bc.Katarína Kubašková

Liptovský Mikuláš

0907 841 887
SKYPE: babi.zlopocasna